Business support
Stödjer hela din verksamhet
VisionFlow är ett kraftfullt system som hanterar alla typer av kunder och kontakter på ett och samma ställe i hela er organisation. Med vårt system kan ni enkelt hantera allt från stora pågående projekt till snabba ad hoc-lösningar på alla era avdelningar.
Enkelt att dela information och kunskap
Några av de viktigaste funktionerna i VisionFlow är den flexibla aktivitets- och eventhanteringen, möjligheten till massutskick via e-post, CRM och avtalshanteringen.
Ärenden skapas direkt i VisionFlow
Ett inkommande mail kommer direkt att skapa ett ärende i VisionFlow. Ärendena konfigueras så att den information ni tycker är viktig finns registrerat på ärendet och att ärendet hamnar hos rätt person eller team.
Anpassat efter er
VisionFlow kan enkelt anpassas till varje företags unika arbetssätt, som försäljning, HR, hantering, applikationsutveckling, drift och support.
Full koll på ärendets status och hantering
Låt era team och/eller avdelningar dela kunskap och information om kunder, offerter och serviceavtal – allt på ett och samma ställe.
Håll koll på ärenden genom hela kedjan
VisionFlow gör det möjligt att ha stenkoll på alla ärenden genom hela kedjan, oavsett vem eller vilken avdelning som just nu hanterar ärendet. Detta gör det även enkelt att snabbt fånga upp ärenden som stannat upp.
Följ ärenden med hjälp av en Kanban-tavla, eller en enklare listvy, för bättre lägeskoll.
“[VisionFlow] greppar över hela organisationen, glömmer inte bort någonting och samordnar all verksamhet i rätt ordning”
Henrik Karlsson, Systemägare för VisionFlow på Wexnet
Sätt upp VisionFlow som det passar er
Andra funktioner i VisionFlow som kan vara intressanta för er
Ärendehantering
Hantera, organisera och kommunicera ärenden effektivt
CRM
Hantera alla kundinteraktioner på samma ställe
Support
Ett kraftfullt verktyg som stöd till hela supportkedjan