Supportnivåer
Basic support – gratis för alla användare
- Webbaserad support 24/7 med hjälp av supportcenter.
- 48-timmars svarstid garanteras, men vi svarar ofta inom 6-8 timmar under normal kontorstid (8:00 till 17:00 GMT + 1).
Premium support
- Webbaserad support 24/7 med hjälp av supportcenter.
- Prioriterad emailsupport. 24-timmars svarstid garanteras, men vi svarar ofta inom en timme under normal kontorstid (8:00 till 17:00 GMT + 1).
- Minst 3 månaders avtalslängd.
Premium plus support
- Samma som Premium support, men inkluderar även support via telefon eller VoIP, online-möten och skärmdelning (vid behov) under kontorstid (8:00 till 17:00 GMT + 1).
- 100 telefonbiljetter ingår per år (8 st per månad).
- En biljett per 30 minuters samtal. Ett samtal per biljett.
- En 24-timmars svarstid via telefon garanteras men vi svarar ofta inom 1-2 timmar under normal kontorstid.
- Minst 3 månader avtalslängd.
Kontakta oss på sales@visionflow.com för att få prisuppgift och mer information om de olika supportnivåerna. Observera att kunder som har installerad serverversion betalar den årliga uppgradering- och supportavgiften (20% av inköpskostnaden) för att få tillgång till basic support och nya versioner av systemet.