Kundsupport & helpdesk
Effektivare medarbetare och nöjdare kunder
VisionFlow är ett kraftfullt verktyg för att leverera bra support för produkter eller tjänster till kunder och slutanvändare. Vårt system är lätt att använda och mycket flexibelt och konfigurerbart. Kom igång snabbt med hjälp av en enkel konfiguration eller välj en mer avancerad uppsättning.
Supportcenter med kunskapsbas
Strukturera supporten med hjälp av en kunskapsbas. Gör det enkelt för supporten och användarna att hitta redan dokumenterad information. Med en kunskapsbas blir supporten mindre personberoende och alla kan avlasta och dela kunskap mellan varandra.
Full koll på ärendets status och hantering
Ni kommer få full koll på alla ärendet som inkommit och var de befinner sig i kedjan. Följ kommunikationen, ägarebyten och statusändringar med enkelhet. Vår system är perfekt för er interna helpdesk eller kundtjänst.
Telefon, e-post, chatt - samlade i ett system
Tappa aldrig bort ett ärende igen. Med hjälp av VisionFlow samlas alla era ärenden på ett och samma ställe med full spårbarhet, oavsett om ärendet kom in via chatt, e-post, telefon eller formulär.
Ärenden skapas direkt i VisionFlow
Ett inkommande mail kommer direkt att skapa ett ärende i VisionFlow. Ärendena konfigueras så att den information ni tycker är viktig finns registrerat på ärendet och att ärendet hamnar hos rätt person eller team.
Få en överblick av alla ärenden och er supportprocess genom dashboarden
Skapa en gemensam dashboard för visualisering av alla ärenden för en snabb överblick av hur arbetet fortgår. Avgör själv vilket data som är viktigt för just er att ha med på er dashboard.
Alla användare har även en personlig dashboard där de kan få en mer specifik överblick över deras eget arbete och vilka ärenden de har fått tilldelade till sig själva.

“Supportanvändare har idag högre krav på insyn och transparens, de vill veta vad som händer med deras ärenden. […] VisionFlow uppfyller våra krav och mer därtill.“
Robert Gehring, Chef för medlems-, förlags- och kundservice på STIM
Sätt upp VisionFlow som det passar er
Andra funktioner i VisionFlow som kan vara intressanta för er
Ärendehantering
Hantera, organisera och kommunicera ärenden effektivt
CRM
Hantera alla kundinteraktioner på samma ställe
Produktutveckling
Sammanför hela organisationen för snabbare och enklare kommunikation